Вітаємо на LifeBuh. Бухгалтерія це просто
Бухгалтерські курси - Бухгалтерський супровідБухгалтерські курси - Бухгалтерський супровідБухгалтерські курси - Бухгалтерський супровід
(096) 091 94 04
life.buh.7@gmail.com
вул. Магістратська 88, офіс 212

Аудит електронної трудової книжки

33 слухачі долучились до чергового онлайн-заняття, яке провела сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Алла Кононюк. Присутні роботодавці та застраховані особи ознайомились з покроковою інструкцією проведення аудиту відцифрованої трудової книжки.

Де застрахована особа може побачити свою електронну трудову книжку?

Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд» за допомогою: кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID) або Дія.Підпис.
У лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка»
Натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК»
У вкладці «Скан-копії трудової книжки» – всі скани документів, які були надані для оцифрування періодів трудової діяльності.
Аудит електронної трудової книжки складається з наступних етапів:

Перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо).
Перевірка орфографічних помилок при оцифруванні.
Перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо: назви роботодавця, змісту відомостей, дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо), дати наказів, номера наказів.
Як внести зміни в електронну трудову книжку?

Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п.6 порядку 11-1 (у редакції постанови ПФУ № 8-3). Для цього необхідно:

Авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України з використанням КЕП;
Створити повторне звернення: застраховані особи створюють у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці – у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
Заповнити екранну форму;
Повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення.

За матеріалами ГУ Пенсійного фонду у Вінницькій області

Залишити коментар