Вітаємо на LifeBuh. Бухгалтерія це просто
Бухгалтерські курси - Бухгалтерський супровідБухгалтерські курси - Бухгалтерський супровідБухгалтерські курси - Бухгалтерський супровід
(096) 091 94 04
life.buh.7@gmail.com
вул. Магістратська 88, офіс 212

Документи які потрібно надати роботодавцю при працевлаштуванні особи з інвалідністю

У Держпраці нагадали, які документи потрібно надати роботодавцю при працевлаштуванні особи з інвалідністю, а саме:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію);
  • довідку медико-соціальної експертної комісії;
  • виписку з акта-огляду медико-соціальної експертної комісії, де вказується строк, група інвалідності та її причина;
  • індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю, яка є обов’язковою для виконання всіма роботодавцями.

За матеріалами  Північно-Східне міжрегіональне управління Держпраці

Залишити коментар