Вітаємо на LifeBuh. Бухгалтерія це просто
Бухгалтерські курси - Бухгалтерський супровідБухгалтерські курси - Бухгалтерський супровідБухгалтерські курси - Бухгалтерський супровід
(096) 091 94 04
life.buh.7@gmail.com
вул. Магістратська 88, офіс 212

Чи подавати електронне повідомлення про виплату лікарняних, якщо раніше подали його в паперовому вигляді?

До реалізації на вебпорталі ПФУ спеціальної опції з подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підприємство подавало ці повідомлення у паперовій формі. Чи потрібно подавати ці повідомлення повторно у новому форматі?

Не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, або у паперовій формі. Це регламентовано п. 1 Постанови правління Пенсійного фонду України від 21.12.2022 №28-3 “Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

Тобто, страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.

За матеріалами Пенсійний фонд

Залишити коментар